سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و پخش قوطی کرم

?

در تولید و پخش قوطی کرم به پروسه تولید آن اهمیت ویژه ای داده می شود زیرا بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی بخشی از مارک کالا است و  مواد، شکل، رنگ و دوام بسته بندی در هنگام بازاریابی محصول نقش زیادی دارد. با هر محصول آرایشی بهداشتی، بسته بندی محصول یکی از مهمترین عوامل موثر در افزایش فروش است. برای اینکه این محصولات گران قیمت عمر طولانی داشته و بهترین عملکرد را داشته باشند، بسته بندی صحیح آنها  حائز اهمیت است. شرکت های تولیدی قوطی کرم و پخش قوطی کرم ظروف نوآورانه ای را ایجاد کرده اند که باعث کارآیی، شیک و به صرفه بودن آنها می شود.

تولید و پخش قوطی کرم?

بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی برای انواع مختلف لوازم آرایشی موجود است و آنها در هر شکل و اندازه های متنوع وجود دارند. هرکسی که به این نوع بسته بندی علاقه مند باشد باید آنها بر اساس ماده ای که در ظرف قرار می دهد انتخاب کند. متداول ترین انواع بسته بندی  که استفاده می شود، در زیر ذکر شده است.

از قوطی ها معمولاً برای کرم صورت، لوسیون، پودرها و سایر مواد آرایشی استفاده می شود. اندازه این نوع از 20 میلی متر تا 60 میلی متر است و می تواند از 25 میلی لیتر (یا کمتر) تا 250 میلی لیتر باشد. اشکال  این ظروف میتواند بیضی، مربع و گرد باشد و مواد مورد استفاده این قوطی ها اغلب شیشه، اکریلیک، شیشه اکریلیک، پلی اتیلن ترفتالات و بسیاری موارد دیگر است. این موارد به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرند که سبک و مقرون به صرفه بوده و به راحتی با مواد آرایشی مایع و خشک پر می شوند.

 

برای خرید ظروف پت و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

تولید و پخش قوطی کرم

?